kollar ensam mamma söker..

Så nu sitter Tammpere och jag här i min säng för andra gången idag.
Kom nyss hem från Friskis, och det var såå skönt att äntligen Tammpere skaffat kort, så att jag har en till träningshomie.

Gårdagen var ju rätt kul, allt började med fest hos Madde, och DISCOtema var det som gällde. Valde  att vara discokulan själv, hade en gammal paljettklänning från BikBok som jag köpt av Ojala, med ett par svarta paljett-tights från H&M. Men det blev en tidig kväll för min del på sätt och vis. Jag och Anna K. valde att lämna festen redan vid 23 för att jag fick mig en oväntad nyhet, som tur var så har man Anna K. som förstår, så det blev 3 luckor för lite pommes.
Här ser ni mig rocka loss med Issa.


Så nu står det Ensamma mamma på tablån. Egentligen är jag inte så sugen, men vad gör man inte för sin favorittjej! ;D Hur patetiskt är inte detta programmet egentligen? Det borde verkligen vara den absolut sista utvägen för dem eller extremt tv-kåta mammor som är ute efter kändisskap. Som en mamma till exempel, som har en 17 årig son, väljer en man som är 22 år! Och dem berättar redan efter första dejten att dem är kära, mammor om några borde vara mer erfarna av riktig kärlek. Gud vad jag är glad att mamma hitta kärleken i grannhuset och slapp gå hela vägen till tv-rutan!



Take care!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

svinfräscha de där brudarna på sista bilder, mmmm!

2009-09-13 @ 21:09:40
URL: http://harryyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0