grå är höstens färg

Har hunnit med mycket idag, förutom att plugga vilket var det enda jag hade tänkt att göra idag. :P Jag följde med mamma till Överby innan skolan, BARA för att köpa schampoo (vilket jag inte köpte). Men när vi väl gick där så insåg jag att jag måste ju inskaffa mig ett par nya joggingskor, eftersom mina gammla blivit så slitna. Och som tur var hade vi bråttom så jag hann inte köpa så mycket mer. Skoldagen gick som vanligt. Men när jag sen skulle hem och testa mina nya joggingskor ser vi att det är två olika skor jag fått!! Haha


Men rätt lika var dom väl ändå, lite? :P

Så jag var tvungen att skynda mig tillbaka till Överby, vilket resulterade i mer shopping! Inte bra.
Allt blev i grått, får förbereda sig för ännu en deprimerande höst.





Grå timglaskavaj från H&M (blev så inspererad av CHIC nr. 19), och ett par gråa tygskor även dom från H&M (eftersom jag vill inte förstöra mina vita cinverse i höstregnet). Sen hade jag tänkt uttrycka min höstdepression med naglarna, i inget mindre är Smoky grey från IsaDora.

Sådär, man kanske ska försöka plugga lite nu. Inte fullt så motiverad när man vet att det väntar 60 sidor i Organisations- och vetenskapsteori.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0