natt på akuten, utan kortlek

Gårkvällen slutade inte riktigt som jag hade planerat med plugg, och det var inte för jag var lat. Jag var tvungen, eller rättare sagt jag ville åka till akuten på NÄL eftersom Alfred hade åkt in. Det är inte så konstigt att ställa upp för någon man bryr sig om. Vi hade det allt trevligt där uppe på akuten trots omständigheterna, dock hade jag glömt kortleken (något som Alfred påpeka). Shit, det är inte varje dag man är på akuten, inte lätt att komma ihåg allt man ska ta med sig förutom en själv. :P



Men det var inte så länge sen jag och Alfred var där så jag borde vetat bättre. Den där torsdagen 6 augusti på lipz då jag fått för mig och glida på knäna, inte hade jag räknat med att dansgolvet skulle vara fullt med glas. Haha Tur för min del fanns Ojala och Alfred till hands, och inte minst vakterna, tack gubbar! ;) Jag får väl hålla med Alfred om att vi är kvitt nu, men jag skulle kunna ställa upp hundra gånger till om det vore så. :)

   
Den sista bilden är till för den som älskar detaljer mer än andra ;P

Förutom att gått runt som en zombi hela dagen har jag varit på Överby och hämtat mina nya glasögon. Fick för mig för två veckor sen att jag för skoj skull skulle kolla synen, men möttes av besvikelsen att jag har ett brytningsfel och behöver glasögon, lite oväntat men. :P Det blev iaf två par från Specsavers, efter mycket om och men blev det märkena fcuk och red or dead. Älskar de tjocka bågarna, och härliga färger som plommonlila. Redan efter en dag har jag fått höra hur intelligent jag ser, att jag faktiskt kan klara av högskolan nu, skönt att höra att andra har SÅÅ höga tankar om en. ;D



Take care!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

svar: haha nej, det är en av johannorna! ;) jag höll mig på avstånd kan jag lova!

2009-09-16 @ 16:57:05
URL: http://harryyh.blogg.se/
Postat av: Annika

Men guuud...läskigt! =O stackare!

2009-09-18 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0