tredje gången gillt hette det?

Förvånar det en? Nej! Som vanligt blev det inget plugg igår heller. Precis när jag skulle sätta mig med böckerna, jag menar det, hade precis slagit upp böckerna ringde Madde och sa att hon coh Corny var på väg till Strandgatan. Ett måste för att inte missa det som hänt den senaste veckan, så jag pallrade mig dit för en snackis med bulle och vanlijvisp. De flesta förvånas över min mix, men jag lovar er, bulle doppad i vaniljvisp.
Mums-filli-babba! ;D



Men idag gott folk, tredje dagen gillt, har jag inget roligt att säga, för att idag, har jag nämligen inte gjort något annat än att plugga! Tyvärr, måste kila, har bara 40 sidor kvar nu! ;)

Take care


Kommentarer
Postat av: cornelia

haha va roliga vi ser ut :P

2009-09-16 @ 22:56:37
URL: http://conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0