tacos på Vänersnäs

Igår var det full rulle på jobbet, eftersom det är löningshelg och allt. Köer till frysdiskarna, då känns arbetet så meningslöst eftersom man aldrig blir av med dessa mil-långa köer! ;D Hade en kund som handlade för 4 000, har denna människa en armé hemma som behövs matas eller? :P

     

Efter jobbet var planerna att bara slappa, men det var ju ändå lördag, får ta och rycka upp sig. Så jag ringde Madde i hopp om att hon inte hade allt för storslagna planer. Det blev tacos uppe på Vänersnäs med Mickey och Malin G. Sen åkte vi förbi killarna som hade Wii-kväll, helt slut blev man efter det. Så kvällen slutade rätt bra iaf.

Idag däremot hände absolut ingenting mer än att jag tog mig till kiosken för att hämta mina converse. Pluggandet idag har gått sådär, men jag har suttit med det iaf!

Take care 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0