inte bara en fika med mamma

I onsdags var både jag och min mamma lediga, vilket fick oss ut på stan, tänkte bara ta en fika. Vilket man kunde anat inte slutade med BARA en fika. Allt började med att mamma inte hittade den tröja hon letat efter på GinaTricot i Odenhuset, utan vi fick ta oss ut till Etage. Och hoppsan vad mycket butiker det helt plötsligt fanns att kolla i. :/ Mamma hittade dock aldrig sin tröja, men hon kompenserade det mer än väl. :P Det blev så illa att vi till och med åkte hem och förde över mer pengar så att vi skulle kunna åka tillbaka. Men något jag absolut vill poängtera är att det inte är ofta jag och mamma är så här taggade på shopping, så det är ok när det väl händer tycker jag. :P För min del blev det en påse från H&M, en snygg svart höstkappa, en stickad ljusrosa klänning, en lila klänning och några ringar från Glitter. Sen köpte jag mig även en stor svart Fiorelli-väska, som dem flesta vet så har min gammla älskade big-size väska gått sönder nu efter alla högskolans extremt tunga och tjocka böcker.

 

Men inte räckte det, jag fick även brev från posten att mitt paket med kuddar från H&M Home hade anlänt.


Myyyyys!!

I torsdags var jag även ute med brudarna. Det började med inflyttningsfest hos Nattin och Sara med tacos. Sedan bar det iväg mot Lipz, här är vi inne på toan, där man typ spenderar halva kvällen. :P haha



Men som vanligt var jag egentligen inte sugen, så jag drog hem till Alfred och tittade på när han sorterade alla sina papper, jag och han fick reda av hans papper att han har en gemensam bastu med sina grannar, vilket han inte var så intresserad av, men men. :P Brudar, jag lovar er, jag ska få tillbaka suget! Ni vet ju hur det står det med det.

Nu där emot har jag jobbat hela dagen, är helt slut. Som tur var kom Alfred med frukost imorses, utan den hade jag aldrig klarat dagen! ;) När jag kom hem idag möttes jag av ett brev från posten igen, mina converse har kommit! Så imorgon blir det jobb och förhoppningsvis hinner jag även hämta mitt paket.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0