insmuggling på näl

Gårdagen spenderades nästan hela dagen på NÄL, igen. :) Allt började som en överraskning, lite vågat eftersom man vet hur det gick sist gång jag gjorde något sådant! Jag hade i alla fall köpt med mig ett gäng tidningar med illustrerad vetenskap och annat vetenskapsgrejjs. Medan Tim hade tagit med sig MOORE, kunde anat detta. Men oväntat nog slutade det med att jag satt och läste denna blaska. ;) Det blev även en sväng ner till caféterian för en macka för att sen klara av det korta jobbpasset på 3 timmar. :P Dock Alfred  aldrig smaka på denöverfyllda äckliga mackan, men han fick ju sig en lyx i sig, stroganofsörja i påse (enligt hans morbror som även han kom på en kort visit). ;D



Efter jobbet var planen utgång, men det ändrades rätt fort när Alfred hörde av sig. Så då blev en insmuggling av mig. Ännu en natt där IGEN, fast denna gången blev det i en någorlunda skön och tajt säng. Och sällskapet är inte att klaga på. ;) Vi hann med både FreakyFriday, Dödligt vapen (det tredje gissade vi på) och House of wax, inte vårt urval, men det var det som visades på tv:n.

Men nu så ska jag möta upp Tammpere för en promenad, efter det får vi se vad som händer, klumpig som vanligt har man gjort en dubbelbokning, pluggning med Nattin eller hårklippning i Alingsås. Blir nog hårklippning eftersom Nattin inte svarar när man ringer, men lovar att gottgöra detta Nattin! ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0