brunetts have more fun

Yes, klippning blev det. Hade hoppats att det till och med skulle ta lite längre tid så att man inte skulle behöva komma hem till högen med böcker som ska läsas igenom. Så jag fick börja prioritera vad som är viktigast, att berätta om hur fin Nattie blev i brunt eller läsa Grundläggande redovisning... hmm, tufft val vill jag säga er!
Så vi brudar tog Saaben till frisörsalongen No 19 i Alingsås och Sandra. Natties pojkvän David hade precis innan hon åkt sagt till henne att tänka igenom det en sista gång, sikket stöd eller vad? NOT! Men vänta bara till han får se sin nya snygga brunett till flickvän, han lär tappa hakan! För det vill jag säga er, hon blev vrålhet! Men då ska vi inte glömma Ojala som också gått och blivit brunett i dagarna. Tjejer, man kan förstå varför ni byter till den mer seriösa och sensuella bruna som jag då har och förespråkar! Vilka fler tänker haka på trenden? Om man bara kollar in kändiseliten så är det redan många som bytt ut det platinablonda.

 



Men nu kanske man skulle försöka plugga lite, men jag tror faktiskt att jag är för trött för det. Det är ingen idé om koncentrationen ej är på topp, att blanda ihop debet och kredit är farligt! ;) Det blev ju faktiskt rätt sent inatt på sjukhuset, var inte hemma förrän kl 5. Så tillbaka till mina prioriteringar, sömn eller slarvigt arbete med redovisning? Sömn!

Take care


Kommentarer
Postat av: Natalie

åå gumman min! ;D Tack hihi du var ju min inspiration till detta val ;)

2009-09-22 @ 17:39:09
URL: http://nataliecolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0