dirty dancing

Skrev ingenting igår, jag vet. Men jag kan lova er att inget specielt hände. Mer än att jag tog en sväng förbi Alfred innan skolan med lite mat och proviant så att han klarar sig de närmsta dagarna i alla fall. ;)

Men idag där emot hände det lite mer, tjejmiddag i Grästorp med Ojala, Nattie, Mikaela och Jennifer (Ojala-tjejen har ju blivit 19 fyllda år).
Det bjöds på Ojalas berömda tacosallad, med den farliga Frödings kladdkaka till efterrätt!
Självklart kunde vi inte missa Dirty Dancing som gick på tv:n, så där satt vi och kåtade upp oss i tv-soffan, i alla fall jag. Man blir ju bara så förälskad. Var på tiden eftersom det var nog 7 år sen jag såg den eller något.
Vi blev också så taggade på utgång imorgon att vi knappt kunde bärga oss. Lärde oss några coola danssteg från filmen som vi tänkt använda oss av imorgon. Nattie och Ojala gick modevisning med de alternativa plaggen för morgondagen, och Magnus Uglglas låt Kung i baren spelades högt i bilen på vägen hem, dock körde vi fel i mörkret vilket fick oss bli rätt avpepp, hamnade någon stans mellan Norra björke och Frambo, och för er som inte känner till dessa ställen; du vill inte komma dit! ;D



RIP Patrick Swayze


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0