den lilla svarta från divided exclusive collection

Idag var jag i Gbg med Rasmus och shoppade lite såhär efter löning och allt. :P Hoppades på att han skulle shoppa mest, men det blev jag denna gången. Det han väl köpte valdes ut av mig (en tröja från Åhlens och sjal från Topshop), har jag känsla för det eller vad? ;P Till lunch blev det den extremt goda kycklingsalladen på Paprika (uppe på Rut m.fl. i Nordstan).



Jag köpte en stor stickad tröja från Monki, två vita simpla linnen från Topshop, en blommig kjol från H&M och sist med absolut inte minst en svart klänning från H&M Divided Exclusive collection. Längtar till att få ha på mig den på nästa fest, blir på partysug så fort jag kollar på den. Kan det inte vara helg snart igen? :)



Take care


Kommentarer
Postat av: johanna

KASS UPPDATERING HÄR VA!!

2009-10-03 @ 15:29:50
URL: http://harryyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0