gula adidasshorts

Lediga dagar som denna blir alltid så ineffektiva. Jag tänkte att hela dagen skulle gå åt pluggning, men blev det så? Ni som läst min blogg borde veta det svaret. Nej, eller nja, pluggade en timme, och då chattade jag med halva kontaktlistan på msn också. :P Åh, blir så arg på mig, att jag aldrig får tummen ur liksom.

Men till slut var jag tvungen att ta mig in till stan för att träffa Frida Grahn, en tjej som säljer de snyggaste träningsshortsen någonsin. Ni hittar dem på hennes blogg http://fradaa.blogg.se/. Jag köpte ett par marinblåa och babyblå innan sommaren, men tyvärr fick man inte så många tillfällen att använda dem. :( Men nu så har jag köpt mig ett par gula inför nästa sommar i hopp om att det ska bli bättre väder.



Jag kom hem från träningen för inte så länge sen, skulle gå på ett danspass vilket visade sig vara jättedåligt, så efter det drog jag och Mikaela på ett medelpass med Tammpere, tränat i två timmar alltså idag, fast det behövdes egentligen för gårdagens pizza. :P Nu ska jag däremot sätta mig med organisationsboken. Måste hinna göra något innan Mikael kommer. :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0