till vinterdäck

Vissa dagar blir man bara så frustrerad. Det har nog mycket med måndagens tenta och morgondagens. Men ändå. Jag får inget att gå ihop, jag läser det om och om igen, men får inte in det. Mina tankar är någon annan stans. Jo, jag vet. Jag tänker på han. Alla frågar hur det går med tentorna och allt, men inget av det där spelar någon roll för det är inte han som undrar. :(

Men för att komma ifrån allt plugg och annat tänk tog jag mig ut för att byta däck! :) Så nu är det bara för vintern att komma, i'll be ready! ;D



Tillbaka till plugget nu en sista gång, sen får det bära eller brista..

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojala såklart :D

Lycka till my dear <3

2009-11-04 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0