the proposal

Wow, dagen började med att jag promenerade Lindveden runt på 1, 5 timme! :) Då hade man fart vill jag lova er.
Drog en snabbis på jobbet också, hände inte allt för mycket där.

Ojala kom för att plugga idag, och godis var ett måste så vi åkte till HEMMAKVÄLL, där vi även snacka lite skit med Carl som jobbade. Köpte även med mig filmen The Proposal, ett måste till min Chicklitt-samling. ;)
Efter att ha dräglat över Ryan Reynolds i 2 timmar blev det lite plugg, vi satt nog i en timme eller något, alltid något! ;P Känner faktiskt att jag kan det mesta i Grundläggande redovisning, oroar mig nu mer för tentan i Organisation- och vetenskapsteori som jag har på torsdag. Men så nu blir det läggdags för våran del.



Take care


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du skriver chicklitt, menar du inte chick-flick?

2009-11-02 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0