tandläkaren

Jag är nog en av de sjukaste som älskar att gå till tandläkaren. Jag ser det som att gå till frisören, jag njuter när dem karvar mellan tänderna med den där kroken lika väl som när frisörerna schamponerar. Idag hade jag tandläkartid, vilket jag inte haft på typ 3 år, besviken.. ;) Men idag i alla fall, dem gjorde ingenting. Jag har tydligen jättefina tänder. De flesta skulle nog vara glada i detta läget, men inte jag. Jag hade inte äns lite tandsten som de skulle kunna skrapa bort. :/ hehe Dem blev även rätt förvånad över att jag hade så fina tänder utan att använda mig av munskölj eller tandtråd (stoltserar)! ;D



Efter det blev det jobb, lyckligtvis! :) Ska även jobba imorgon (12-19), tackar man inte nej till! I tider som dessa behöver man också verkligen pengar om man vill ha lite över efter klappköpen. Har ni börjat än? Förra året var jag så duktig och var färdig redan i november. Dock inte Alfreds julklapp som jag köpta på självaste julafton på BILTEMA! ;D hehe Men i alla fall, bäst att sätta igång så fort som möjligt! :)

Kvällen bestod av tacos och tv-tittande med Anna K, Rasmus och Johan H. :) Mys på hög nivå!

Imorgon bär det av till Kronan i Vara med Ojala! Partyparty! ;D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0