tammperes födelsedagsfest

Hell yeah! Igår var det middag/förfest hos Tammpere! Det bjöds på sjukt go mat. Baconinvirad kyckling fylld med soltorkade tomater och pasta, märks det att hon går hotel och restuarang kanske? ;)



Det blev även lite ölspel också, hur många olika regler finns det i detta spel egentligen? Alla har vi olika. :P

Som tur för min del var det jag som körde och behövde inte hetsa i mig sprit, kan lova er att jag hade annars förlorat och hur det skulle slutat vet vi aldrig. ;) hehe



Väl inne på Lipz hade jag det jättetrevligt med mina tjejer. Men dock har jag börjat tröttna på Lipz, det kanske bara är torsdagarna då jag känner att jag växt ifrån alla. Men jag är nog mer den typen som gillar Olearys, kunna träffas och prata. Och Lipz har sin skarm, det beror helt på vad man är på för humör. :)



Ännu en gång, grattis Tammpere nu 18 fyllda år! ;D 

Take care


Kommentarer
Postat av: johanna

taack söting! Var sjukt kul att du var med:D:D puss!

2009-11-27 @ 17:41:16
URL: http://jooohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0