tammpere 18 år

Så i söndags blev det New Moon som sagt.. Den var verkligen jättebra, men jag hade inte heller tänkt mig att jag skulle bli besviken. :P Så nu kommer vi till den delen jag kommenterar vissa scener ur filmen, så till er som inte sett den.. titta bort! ;D



Det var så roligt och se hur en hel biosalong kan reagera på att Jacob tar av sig en tröja! ;) Man hörde först en pust (aahh) i publiken som följdes av lite fniss. Och killarna i salen gav ifrån sig ett stön. Jag kan förstå dem, för dem har något att avundas. De borde känna sig illa till mods av att deras brudar kollar in en sådan snygg kropp när man själv sitter bredvid med lite hull om magen. ;) hehe
Jag är också den där människan som riktigt lever sig in i en film, så den scenen då Edward lämnar Bella ensam i skogen. Gud vad dåligt jag mådde, fick en så obehaglig känsla i magen. Jag kände paniken komma. Tänk dig själv att den du älskar går ifrån dig och du kan inte göra något för att komma ikapp honom, nå honom. Jag har själv känt så vid något tillfälle.. Nog om filmen nu :)
Innan filmen blev det en fika med Madde eftersom jag kände sånt sug efter Strandgatans extremt stora bullar. haha ;D



Igår var det Tammperes födelsedag, 18 år, denna tjej har gått och blivit stor nu! ;) Så självklart får det bli Lipz på torsdag även för denna brud. Men självaste födelsedagen firades bäst med en liten middag på Olearys' med mig, Anna J och Annika. :)



Nu däremot ska jag ta och lägga mig, ska upp klockan 5 för att köra Björn till sitt jobb så att jag ska kunna ha bilen till gbg imorgon. Shopping, men dock inte för min del efter min grymt dåliga lönespec. :(

Take care


Kommentarer
Postat av: C

ååå.. jag saknar strandgatan och att fika, sånt har vi inte tid med här tyvärr,men imorgon blir det vår första lediga dag hittills och den enda lediga dagen på hela månaden! Nu ska jag ner och käka frukost!

2009-11-25 @ 09:21:30
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: johanna

söööööötan, TAGGA IMORN!!!!!;);)

2009-11-25 @ 16:00:31
URL: http://jooohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0