på vägen hem

Det blev tjejmiddag idag hos Cornelia, eller rättare sagt avskedsmiddag eftersom hon ska till Spanien en månad för att utbilda sig till reseledare. Låter jättespännande tycker jag! Lite avundsjuk är jag allt, men hur mycket ös är det där nere nu egentligen? Inte så mycket skulla jag tro.. eller hoppas rättare sagt! ;D hehe



Idag på väg hem från middagen hände något så fruktansvärt. Jag såg en kille gå på trottoaren, och jag tänkte inte mer på han. När han plötsligt springer ut framför bilen!! Allt gick så fort, och där stod han framför bilen och slog på motorhuven med sina armar. Hann inte tänka så mycket så jag gick ur bilen fly förbannad, och skrek till han att han var dum i huvudet och frågade vad han höll på med! Och så kom han med svaret att han inte gjort något och att det inte gjorde något eftersom inget hände ändå! Men tänk på vad som skulle kunnat hänt, idiot!! Och så gick han bara iväg. Han hade inga ytterkläder på sig och betedde sig jättekonstigt, måste seriöst varit hög på något eller nått liknande. Såhär efter undrar jag varför jag gick ur bilen, gud vet vad han kunde ha gjort. Ingen annan var ju i närheten, och det var mörkt. Men jag blev så rädd och förbannad, och man hann inte tänka efter förrän man stod utanför bilen. Skakade hela vägen hem med tanken om vad som hade kunnat hända om jag inte hunnit stanna. Jag är så arg på han för vad han utsatte mig för! Och jag undrar verkligen, han tänkte väl ändå inte ta livet av sig!?

Var rädda om er där ute


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sikken idiot! Man undrar ibland vart vettet finns hos människor!

2009-11-04 @ 18:38:26
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0