omtenta, kan jag invänta en till kanske?

Hej, då var det dax för uppdatering igen! ;) hehe
Dagen började med att jag drömde världens mardröm om en viss person, som jag strax där efter ringde. Som tur var han redan vaken och kunde prata, klockan 5 på morgonen. :O
Dagen fortsatte med att jag fick det konstaterat att jag blivit underkänd på min Redovisningstenta. Det är helt sjukt, jag hade verkligen förberett mig på detta men ändå blev jag så ledsen och besviken. Men jag har min tröst i att hälften av klassen kommer att få göra omtenta, jag är inte den enda efterblivna typen! Jippi! ;D
Jag hann även luncha med Tammpere på Baggis! :)





Efter allt depp angående omtentan tog jag mig ut till Överby med Erika och Therese i underklädernas djungel. ;) Det blev några trosor som gick i rött från GrinaTricot och ett svart nattlinne från H&M. Lägger tyvärr inte upp bilder på dessa, ni får spara resten till fantasin! ;) hehe
Vi drog sedan vidare hem till Thereses nya lägenhet, superfin!



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0