ojala tar flyget till London

Sitter och pratar med Ojala i telefon. Hon har precis kommit hem från biografen och sett New Moon. Blev ett så stort missförstånd allt ihop, jag och Tammpere hade bestämt att gå, för jättelänge sen men, så jag förstår att hon glömt. Men jag har under tiden tackat nej till andra. Så i panik idag ringde jag runt efter att jag fick reda på att Tammpere har bokat biljetter med några andra. Lyckligtvis så ville Madde gå med mig på söndag.

Ojala informerade mig även om att hon ska ta flyget till London på tisdag för sin arbetsintervju, är verkligen så glad för hennes skull. Om det är någon så är det hon som är värd detta! Hon har alla förutsättningar att klara sig. Jag har aldrig träffat någon person som är så livlig som henne, det räcker att jag bara kollar på henne så blir jag lycklig. Jag vet och känner det på mig att hon kommer att gå långt i livet!



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0