midcut boots

Kom precis hem från shoppingrundan på Överby, skulle bara köpa de saker jag hade lagt undan efter gårdagen. Men jag hade inte ens kvar pengar över till det när jag var klar. :P haha Jag köpte att par midcut boots på DinSko. Har redan ett par boots, men dom är så grova så att säga. Dessa är mer femenina med klack, och en ordentlig sula så att jag inte halkar runt i vinter! ;D Sen blev det en svart korset i spets, sensuell. Dock har jag inte någon använding för den nu, men om man säger så som jag brukar; i förebyggande syfte! ;D



Nu ska jag över till Noah för att äta lite tacos! Om det inte blir allt för sent där åker jag nog och umgås lite med Madde och co.! :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Issa

Förebyggande låter bra ;) man ska alltid vara förutseende :):)

2009-11-23 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0