melissa horn

Uppdateringen är kass, jag vet.. Men det har verkligen inte hänt något av intresse!
Sitter och lyssnar på Melissa Horn, har inte upptäckt denna underbara brud först förrän idag! Jag säger till mig själv; en låt till, sen ska jag plugga.. Men en låt har nu blivit tio låtar.. haha 



"Det fanns en kärlek men den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut. Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt, det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen"

Håller på smsar med Erika.. förhoppningsvis får jag träffa henne och Therese imorgon, tusen år sen sist! :D

Take care


Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaananaaa

BLOGGAAAAAA;)

2009-11-19 @ 21:14:37
URL: http://jooohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0