knäoperation

Nu har jag varit i farten igen! I söndags skulle Ojala till Överby och lämna tillbaka några grejer, och ni som känner denna tös lika bra som jag vet att detta inte är något ovanligt! ;D haha Men tänkte iaf hålla min tjej lite sällskap, hur farligt kan det vara? Jätte tydligen! Tyckte att jag förtjäna mig en snygg kappa med pälskrage från H&M och även en sportbh. Och så köpte jag ett par jeansleggins från Ginatricot, jag tror jag har alla färger nu. Haha :P Och så blev det en pälshalsduk från Lindex, mycket päls som ni nog förstod, men man måste ju värma sig i vinter. ;)





Igår var det tentan i Grundläggande Redovisning, och det gick inte alls bra! Men det är inte det att jag inte kunde det, för jag kan boken utantill typ, men dem hade en annolunda uppbyggnad av uppgifterna så jag visste inte vilka summor jag skulle använda mig av om man säger så. Så omtenta i december får jag nog jag räkna med. :(
Nu däremot får jag börja plugga på tentan på torsdag om Organisation- och vetenskapsteori, men man har ingen motivation om man säger så.

Men efter tentan skyndade jag mig hem för att sen åka med Sandra och hämta Mikael på sjukhuset efter sin knäoperation. Gud va groggy han var, vilket nog var bra eftersom jag inte var det bästa sällskapet efter tentan. Men var ju tvungen eftersom han inte får sova själv efter operationen. Fick serva han hela kvällen och natten vill jag säga er, antingen ville han ha kaffe, cola eller godis, eller macka. Sen var det snus, tabletter hit och dit och dessa kylpåsar som skulle bytas varje timme i natt. Så ingen sömn fick jag väl direkt. Men vad gör man inte för en vän.

Och en sak till, när jag väl var uppe på NÄL gick jag upp till Medicin för att se om han låg inne, men jag vågade inte ta mig in på avdelningen, stod utanför en lång stund och bara kollade. Var så rädd för vad han skulle ge mig för blick, och om hon skulle vara där. Så jag vände på klacken och gick. :/

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0