tentafest

I lördags var det dags för min första tentafest, men innan det var det mycket som skulle hinnas med, bland annat lite shopping och jobb. Jag var ute på Överby och shoppade lite med Ojala. Det blev två klänningar, ett svart taight fodral från MQ till nyår och den där rosa klänningen från LINDEX som finns i varenda skyltfönster. Blev helt förälskad i den, men var inte alls fin på nu när man är likblek. Men tänkte att den skulle sitta fint i sommar när man är brun och fin. Väntar redan! :(
Orsaken till varför jag köper min nyårsklänning såhär tidigt i år är på grund av incidenten med min klänning förra året. Jag började leta i mitten av december efter en klänning till nyår, men hittade verkligen ingen stans, jag tror jag åkte till Göteborg ett antal gånger, åkte till och med till Torp och till Överby nästan var dag för att se om det kommit in något nytt. Dagen innan nyårsafton gav jag upp då jag gick på Etage, och tänkte sådär 5 minuter innan att det skulle stänga att jag svänger in till Cassels (den enda butik jag inte varit inne på alla dessa panikartade dagar), bara för att kolla. Och där hittar jag den, min nyårsklänning! Det kan man kalla ödet!







Så nog med klänningar för ett tag nu känner jag, fast det bådar inte gott att Ojala har tippsat mig om nya klänningar på H&Ms hemsida. Har inte äns vågat gå in och kolla. Men gör gräna det ni andra som inte redan handlat upp alla era tillgångar. ;D

Tentafesten var verkligen toppen. Det är ett härligt gäng vi har i klassen, som man inte märkte av innan. Lärde känna en massa, även från andra program. Man kunde nätverka med i princip vem som hellst. :)


Här med Markus och Olof, och jag kan inte säga att jag trivts så bra någonsin mellan två vrålheta män! ;D

Och en sak till, han har äntligen hört av sig efter en hel månad. Jag kan väl säga att jag inte var allt för tillmötesgående, men jag har verkligen känt mig sviken den senaste tiden. Allt känns så otroligt bra nu, jag vet äntligen. Och idag när jag åkte förbi hans ställe så såg jag att det lyste, han var hemma igen! :) Det är otrloigt hur lycklig en männsika kan göra en annan bara genom dens exictens!

Take care


Kommentarer
Postat av: C

va het du ser ut pattson!

2009-11-10 @ 21:09:03
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0