från orange till rödbrun

Eftersom Corny klagar på min dåliga uppdatering så sätter jag igång nu direkt efter tjejkvällen, hoppas tjejen blir nöjd nu då! ;D
Vart ska jag börja? Jo, torsdagens tenta kändes ändå helt ok. Hoppas bara att det inte är jag som inbillar mig nu! :P Skulle inte orka 2 omtenter i december, man har ju annat att tänka på då. ;)
Efter tentaskrivningen helt utmattad gick jag till kojjs tills mamma väckte mig och ville på tjejkvällen på Etage. Där blev det shopping, en beige vardagsklänning från Ginatricot med passande smycken och en halsduk om inte pälsen räcker för att hålla värmen. ;) Som tur var snappa jag åt mig klänningen först, så nu går mamma här hemma och avundas min klänning! ;P Tjihi Rastlös som jag var tänkte jag; nu får det fan bli en förändring! Så jag köpte lite avfärgning för håret, vilket resulterade i att håret blev gult. I panik drog jag till ICA och köpte drun hårfärg i hopp om att allt skulle bli bra. Nej, då blev det orange/brandgult! Grät bokstavligt talat mig till söms! Dagen efter ringde jag till min frisör helt förkrossad, och jag lyckades snappa åt mig första tiden på morgonen. Så att jag kunde gå till jobbet och att folk kunde ta mig seriöst. Det är verkligen så typiskt, jag färgar aldrig håret själv, defenetivt inte slingor för att jag är så rädd om mitt hår. Men så fick jag för mig att våga lite och intala mig att så hemskt kan det ändå inte bli, det är bara skräcksenarium folk målar upp! Men.. människor, gör det inte hemma för guds skull! Här ska ni få se några före-, under- och efterbilder! haha





Som ni ser så klippte jag även till en lugg. Men den slutgiltiga färgen blev rödbrun, verkligen en varm touch i den kalla hösten. Orsaken bakom allt detta egentligen var att Ojala och jag har i princip samma färg och jag tänkte därför variera mig, samt att jag ville få tillbaka det mörkblonda jag hade för precis ett år sen.. Då jag även träffade han.. PÅ bilden får ni även se min nyinköpta klänning samt halsbandet av svarta stenar med lädersnöre. :)

Tjejkvällen hos Malin i Skogshöjden skulle bestått av filmtittande, rättare sagt the proposal. Och jag i ett nötskal kom på precis när vi skulle öppna fodralet att skivan borde sitta i min dvd-spelare sen jag och Ojala titta på den. Och självklart gjorde den det. Men vi brudar hade det trevligt ändå, vi satt och snacka och hade lite kul med min kamera, här får ni se lite av våra bilder från kvällen! ;)

Här skulle vi posa, men jag undrar verkligen hur Evve och My tänkte när dem gjorde den. Haha



Sexy kitten! ;)



Crazy in Cornys ass!



Jag tror vi skulle förställa rädda eller överraskade här. hehe

 

 

Tack för en underbar kväll tjejer. Kommer vara så svårt att få ihop oss på ett tag nu eftersom några drar till Norge och andra till Spanien, och vissa av oss andra kommer ha fullt upp med jobb eller plugg. :(

Take care


Kommentarer
Postat av: c

trevligt var det =) å så fina bilder det blev av oss, framför allt med min rumpa mitt i allt haha :P

2009-11-08 @ 00:23:03
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: My

Hej pattelainen! visst var det mys! synd bara nu att alla drar åt olika håll.. Hoppas det går fint med plugget för dig:) pusskram!

2009-11-18 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0