alb'n myers på Kronan

Kronan med tjejerna var verkligen hur kul som hellst! Det började med en liten förfest hos Ojala då vi gixade oss och Ojala fixade min sminkning och hår, den här bruden kan sina saker vill jag säga! ;D Vi tog även lite bilder på Ojala till hennes header på sin blogg, jag blev verkligen sugen på att uppgradera min tråkiga blogg. Men jag känner inte att jag hinner, samt att jag kan inte alla dessa krussiduller som må göras för att få den bra. Jag är lite av en perfektionist.



Sedan kom Ojalas gamla klasskompisar Sandra och... hmm.. kommer inte ihåg vad den andra bruden hette just nu.. Men men :) Ett par jättesköna brudar i alla fall. Sandra och jag hade vissa saker gemensamma gällande ex som tar en för givet.. We go strong, GIRLpower! ;)



Väl på Kronan var det dans tills man fick blåser på fötterna, Dj Alb'n Myers spelade alla de bra låtarna! Ojala hittade sig några spaningsobjekt, själv hittade jag ingen i min smak. hehe




En sak till, idag 15 november är det ett helt år sedan jag träffade Alfred på Oleary's efter Mikaelas födelsedagsfest. Då han bjöd mig på Cosmopolitan och jag blev kallad Cosmopolitantjejen, och i bakgrunden spelades Runaway train. Jag ville inte dricka upp min drink eftersom jag var så rädd att kvällen skulle vara över. Och jag kommer ihåg när vi skulle ut och ta en promenad, att mamma ringde och sa att hon stod utanför och väntade på mig. Dålig tajming kan man lugnt säga! När man tänker tillbaka blir man så arg på en själv hur man bara kunde slänga bort något så betydelsefullt. Men man lär sig av sina misstag, ellerhur?



Be carefully and don't take people for granded!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0