blårutig skjorta

Då blev det shopping i gbg idag. Men det blev allt lite shopping min för del, men det är nog det enda för denna månaden eftersom jag vill även kunna köpa julklappar till dem jag älskar. :)



De andra brudarna fick köpt sig en hel del också, Erika köpte en lika dan skjorta som jag. Vilken bra smak vi har! ;) Ojala shoppade loss som vanligt, nu återstår bara frågan om vad det är som hon ska lämna tillbaka! ;D tihi



Men för min del blev det en blårutig skjorta från LINDEX, en cool mössa med texten "Bad hair day" från Rut m.fl., det blev även lite glittrande partysmink från Make up store för morgondagen och lite zebramönstrade underkläder från H&M. Finito! ;D



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0