allt jag skulle kunna göra istället..

Sitter och kollar ut genom förnstret, där ute regnar det som aldrig förr. Och här inne i värmen pluggar jag marknadsföring, en engelsk bok på 850 sidor och väger bly! Jag vill ändå inte bli klar med den, för jag vet att efter den måste jag börja plugga på min omtenta i redovisning.
Stunder som dessa brukar jag ofta komma på de mest roligaste sakerna att göra, som nu till exemepel. Vad annat skulle jag egentligen kunna göra nu istället för att plugga? Jo, jag skulle kunna åka till Överby och kika, dra ihop ett gäng och bowla, ta en fika, hyra dom nya Falk-filmerna, baka en kaka, städa rummet, sortera bland kläderna, ta ett varmt långt bad, dra och träna.. Ja, det finns mycket.. Men här sitter jag med dessa böcker..



Jag längtar till ikväll då jag, Madde och Jennifer ska gå på New Moon, så efterlängtad! :)

Okej, nu måste jag tillbaka till böckernas värld igen..

Take care


Kommentarer
Postat av: cornelis

still going strong, I can see! Hur går det i skolan egentligen? Och läget i trollis?

2009-11-24 @ 10:44:38
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0