vickans friss?

Ska jag våga klippa mig kort? Jag ska klippa mitt hår under mellandagarna för att bli lite fin till nyårsfesten. Jag sa under hela gymnasietiden att jag inte skulle klippa mig förrän efter studenten eftersom man ville kunna ha en riktig håruppsättning på balen.



Men nu är det faktiskt så att jag redan tagit studenten och jag har inte än vågat klippa mig kort. Jag har länge funderat över Victoria Beckhams frisyr. Men jag vet inte om jag vågar, det känns i nuläget som all skönhet hänger på håret. :P Utan mitt långa hår vore jag inget. Jag har alltid varit så tråkig med mitt hår, alltid har jag haft långt, och om jag gjort något riktigt vågat så har det varit och klippa lugg någon gång då och då. Kan man vara mer tragisk? Fast varför ändra om detta alltid varit en slående hit? Help me someone! ;D

  

Take care


Kommentarer
Postat av: MJ

Behåll håret som du har nu, du är skitfin! :)

2009-12-13 @ 23:03:19
Postat av: Anna

Gör det!

Är övertygad om att du skulle vara jättefin i det!

2009-12-14 @ 17:52:13
URL: http://killforkicks.wordpress.com
Postat av: Ojalalalalala

klipp klipp klipp!!!! Me like that frilla :D

2009-12-14 @ 21:39:18
Postat av: Ditt livs kärlek

Kör bara, posh är bäst!

2009-12-16 @ 11:27:06
Postat av: nej

nej, den är inte så fin, men om du vill klippa kort kör på---> beckhammjukvaagigbob.png" rel="nofollow">http://blog.frisorska.se/wp-content/uploads/2009/11/victoriabeckhammjukvaagigbob.png

2009-12-17 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0