study all day long

Har äntligen kommit hem efter en lång dag i skolan, har suttit till klockan 8 idag. Känns faktiskt skönt på ett sätt, jag har verkligen gjort jättemycket idag. Och det är så mycket bättre att sitta i skolan än att sitta hemma och ständigt försöka hitta orsaker till varför man inte kan plugga. Ska nog faktiskt försöka göra det samma imorgon, med denna takten så kanske jag faktiskt klarar omtentan på lördag! ;D


Här sitter Mikaela och pluggar juridik, den svenska lagboken på 2580 sidor! :O Tror att jag också ska läsa den kursen, så jag fasar! :P


Antar att Ojala fått bryt vid detta laget.. ;P


Efter att ha pluggat en hel dag och låtit bilen stå ute hela tiden i 5 minusgrader, behövs bilen skrapas, även på insidan! :P

Nu sitter jag och Ojala och inväntar Desperate Houswives, jippi!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0