snart får de allt inhandlas julklappar

Vintern är vacker! Igår kväll när jag gick hem från bussen var allt så stilla och fint. Perfekt väder för att ta en promenad med någon man tycker om. :) Var bara tvungen att ta en bild då jag åkte till skolan idag, för att om man känner det svenska klimatet rätt är detta borta om 2-3 dagar. :(



Idag var det tentaplugg som vanligt med Markus H, Markus T, Olof och Kalle, dock bara till klockan sju. ;P Nu ska jag ta och läsa igenom min CHIC-tidning som jag fick idag. Hemskt att kolla i den och få en massa insperation och sen inte kunna köpa något av det under dessa juletider. :(
Appråpå det så får man ta och köpa julklappar snart, förra året var jag ute i god tid och hade köpt alla redan innan december månad. :P Förutom Alfreds som jag köpte på självaste julafton (tur att åtminstone BILTEMA var öppet). haha ;D



Hoppas kunna åka till Gbg och shoppa lite julklappar snart, så kanske man även besöker Jul på Liseberg. :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojala

Med mig :D jul på lisse weehoo

2009-12-07 @ 02:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0