snart bär det av till jul på liseberg

Sitter nu och inväntar Ojala, som vanligt är hon sen! ;D Det är nämligen så att vi ska till Jul på Liseberg. :D Jippi! Har tagit fram vinterjackan och raggsockar så att jag inte ska frysa. För jag vill inte gärna göra förra året i repris. Förra året då jag och Natalie var där så frös vi tårna av oss. Men vi envisades med att gå hela kvällen också. Jag och Ojala ska nog inte alls gå lika länge, för det är ju nämligen så att Ojala har blivit gammal med ryggproblem! ;D hehe Nej, men hon har oerhört ont om jag förstått rätt iaf. Så vi får se om vi får ta och leta upp en rullstol om det skulle gå riktigt illa! ;D



Take care


Kommentarer
Postat av: Ojala the one and only

Hahaha :D vår tur till liseberg lagade min rygg på nåt konstigt vänster, dagen efter var den som ny igen :D <3

2009-12-17 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0