promenad i mina snowboots

Jag och Anna J var ute på promenad, kände bara sånt sug när jag satt på jobbet och kolla ut, det är så underbart väder. Perfekt julväder. Synd bara att man gått och blivit stor och inte ser någon större betydelse med snö på julafton. Varför har det inte kunnat ligga snö på julafton, ja, det senaste 5 åren åt minst?



Vädret krävde en del kläder, hade underställ och mina Snowboots, vilka jag väldigt sällan får använda eftersom det aldrig blir så mycket snö här. Kämpigt att gå i, men bra för rumpan! ;)

Och nu, såhär vi en 1 på julaftons natt håller jag på att slå in julklappar. Är jag ute i god tid då? ;D

God jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0