papercuts all over my hands

Efter en del protest mot att inte ha något julbord med jobbet detta året blev det trots allt ett mini-julbord på lunchen idag. Gotti-gott! :) Idag på jobbet har jag haft maximal otur, jag har fått tusen "papercuts" idag av både vällingkartonger och sex-pack. Och jag kan säga er att få papercuts av kartonger gör tusen gånger ondare än små vanliga. Dessa går djupare! Sen skärde jag mig också med kniven då jag skulle skära upp brödet under frukosten på jobbet idag. Hoppas man har mer tur på sin sida imorgon på jobbet. ;)

Idag skulle det bli plugg hos Markus H. vad jag trodde, men ack. Det slutade med att vi åt tacos och kollade slutet av E.T. och slutet av Snygg, sexig ocg singel. Sen blev klockan mycket och inget plugg blev gjort. :P



Utöver detta infromerade jag Markus om att Pirates of the Caribbean är en trilogi. Utan han trodde det bara fanns två! 27 bast och allmänbildad? Knappast i detta fallet! ;D mohaha Dumt att man inte slog vad om en lunch som vi annars brukar! ;P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0