min och ojalas bloggkväll

Så, då var headern färdig för tillfället. Ska nog inte ha på Carrie och Big i all evighet, men men. Fin bild! ;) Nu har jag och Ojala suttit här i hennes säng i snart 5 timmar, enbart framför var sin dator. Vi har dock hunnit vara sociala, så tro inget annat. :P Jag har äntligen blivit klar med min design. Ojala däremot är en mer kräsen typ, men hon är allt klar hon med, snart! :)



Nu ska vi dra ner till köket för att ta oss några mackor för att sen dra oss mot sängen. För att morgondagen är fullspäckad! Vaxning av benen, handla julklappar på Torp, kopiera saker i skolan samt hinna till jobbet innan 17.00, hur ska jag hinna?! hmm..

Take care


Kommentarer
Postat av: johanna

vad är heter ojalas blooooogg????????? :D

2009-12-22 @ 20:07:12
URL: http://jooohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0