lunchfika blev eftermiddagsfika

Då var det dax för sammanfattningen av helgen som varit. ;)
Efter ha pluggat hela veckan tänkte jag att fredagen inte skulle behöva bestå av lika mycket plugg som de tidigare dagarna. :P Men en lunchfika med Madde, Mikaela och Vicky vid 12 blev en hel eftermiddags fika på 4 och en halv timme! ;O



Så plugg inför tentan blev det nästan inget av. Satt och skummade igenom det lite lätt bara.



Men så kom lördagen med dess omtenta. Och jag vet inte vad det var med mig, jag tyckte jag kunde det och bara skrev och skrev. Efter att ha gjort allt klart efter 1 timme och 15 min, började jag fundera om jag verkligen uppfattat det rätt. För ingen annan såg ju ut att vara klar. Men ut gick jag i alla fall. Och jag vet att man inte ska säga hej innan man kommit ur skogen, men det kändes så bra. :)

Efter det blev det lite jobb på WILLYS i några timmar :)

På lördagskvällen blev det lussebak i Vänersborg med Rasmus.. Självklart blev det mjölkrig också, inte så otippat! ;D Hoppas jag kan lägga in bilderna vid ett senare tillfälle eftersom det är Rasmus som har bilderna nu. :P




Take care


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du?

2009-12-07 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0