lipz annandagen

Var bara tvungen till utgång med mina nyinköpta skor. Och det var Lipz som gällde. Hade en underbar kväll med mina tjejer. Träffade en massa, kändes som halva Trollhättan var där, och då överdriver jag inte! ;D



Förfesten ägde rum hos Mikaela. Jag drog min vanliga Bacardi Razz med Red Fusion. Alltid en hit.. :P



Kul var det att träffa Natalie, usch, kontakten med denna tös har inte varit den bästa efter sommaren. Ska bli ändring på :P Sen var även My och Evelina hemma på besök från Oslo, jippi!

Sedan var han på Lipz, trodde verkligen detta skulle bli roligt och träffa han efter att han frågat mig på dagen om jag skulle ut. Kunna träffas utan att prata om allt gammalt groll. Men han kunde bara inte låta bli... drama drama! ;D

Take care


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har saknat dig hjärtat! (V)

2010-01-04 @ 01:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0