klätt kungsgranen i guld

Nu har jag gjort det jag var rädd för. Jag valde att ha en mall som blogg eftersom jag vet vilken perfektionist jag är, det har jag redan sagt. Men att lyssna på Ojala om hur hon ska välja att designa sin blogg har fått mig att tenda till. Jag satt hela natten och designa en testblogg, jag är ritkigt nöjd nu, ska bara fixa en bra header. Så snart, vänta ni bara. Då ska denna blogg se urläcker ut! ;)

Denna helgen har bestått av jobb, jobb och jobb! :P Men bak och julpynt hinner man alltid med. Sitter nu och väntar på att lussebullarna ska jäsa klart (ja, det blev en tredje helg med lussebak)! Vilken syndare jag är! ;P





Årets gran gick gå i guld, glamoröst! ;) Och pyntandet fick jag stå för, resten av familjen har ju ingen smak! :P Får ju rädda situationen så gott som det går! ;D

Take care


Kommentarer
Postat av: Frida Isaksson

Va fint du har gjort gumman! :D

2009-12-21 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0