julafton i frambo 09

Då var det julafton även detta året. :) Dagen började faktiskt med julgympa på Friskis & Svettis, så att man kunde äta all den goda julmaten med gott samvete. ;P Julen firades med pappa och hans nya fru och hennes barn, mina nya syskon eller vad man ska säga. mohaha

I julklappsväg var jag väldigt nöjd, fick mig en kaffebryggare från chilliserien. Kommer kunna bju på jättegott kaffe i snygg design sen.. wait and see. ;)



Sen fick jag biobiljetter, pengar och lite godis. Och sen kom Affe förbi med en klapp till mig, tänk så snäll jag borde ha varit då. ;D Han kom med filmen transformers. Själv hade jag köpt en julklapp även till honom som tur var. Tyckte att han behövde en uppgradering av förra årets julklapp (brödrosten), så jag köpte en smörgåsgrill. ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0