jul på liseberg 09

Jul på Liseberg med Ojala! Det var jättemysigt verkligen, det bästa sällskapet man kunde ha. :) Vi såg alla dessa par gå där hand i hand, det enda vi kände då var för att kasta något på dem, kan dem inte förstå att det finns singlar som går där med?! Tänk på oss stackare! ;D haha
Och kylan, den hade jag bankrat mig upp emot. Super! :)
Jag och Ojala tog även en åktur i raggarbilarna, fy vad kul! Märks att man inte varit på liseberg den senaste tiden. Det var direkt efter att vi ätit våra churros, så illamående blev man och skrattade tills man inte fick någon luft. Ojala tappade nästan mössan och skrek mer än vad barnen gjorde. Ja, det var en åktur det vill jag säga er! ;D Haha



Det blev både churros och knäckäpplen att äta.



Och turister som vi var tog vi en massa bilder. ;)

Här hade vi smygit upp på stora scen för att ta lite kort, dock hitta en vakt oss där. Men med min charm fick vi ta lite kort. ;)

Jag inhandlade även julklappar till min pappa och hans fru. En skitcool isskrapa inbyggd i en vante så att säga och en liten korgliknande sak med texten "SNAPS" på för deras nya kök. :) Nu har vi bara mamma och hennes fästman.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0