gott nytt år guys

Nu sitter jag och väntar på lite gott nyårskäk som mamma gör. :) Sedan bär det av till Mikaela och tjejerna i Sandem. :)

Detta såg ut att sluta illa så sent som igår kväll. Jag hade fixat drickan och klänningen. Men det viktigaste av allt, VART I HELLSIKKE SKA JAG VARA?! ;D hehe



Med min sminkning tänkte jag, glitter, glitter och brunt. Roligare än så blev det inte. Gud, känner att min neccisär bör uppdateras med färgsprakande inslag. Och mitt älskade rosa läppglans som alltid kommer med. ;D

Såhär ser min nyårsoutfit ut för i år. Fast tänk bort raggsockarna, dem är till för familjemyset nu innan. ;D

Gott Nytt År Guys!


Kommentarer
Postat av: O L G A

Vackra du <3

2010-01-03 @ 00:24:45
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0