FRINGE

Jaha, då var man fast i en serie till! Varför? Det är faktiskt jobbigt, man planerar sitt liv utefter det. Hur patetiskt är inte det på en skala egentligen? :P Jo, men så nu är det FRINGE jag är besatt av. Det var gamlingen med sin chokladkalender som fick mig att testa denna serie, och jag trodde faktiskt inte att den var något för mig. Men ack! ;D Denna serie är så spännande, lite annorlunda från resten av alla serier jag följer så som Desperate Houswives och Criminal Minds. I denna strömmar fantasin, men dem gör det så ett skapligt sett så att säga. Att alla dessa konstigheter i serien har rimliga förklaringar så att det skulle kunna finnas i verkligeheten, ni förstår? Nu menar jag inte att det gör det.. men :P



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0