flickvännerna på gymmet

Dagen blev inte som planerat, fast det kunde man förutspå faktiskt. :P Det blev ingen julklappsinhandling på Torp, valde att träna istället. Vill vara fit for fight inför jul! ;D mohaha



På gymmet såg jag något som jag brukar se. Det är tjejer som följer med sina pojkvänner när de tränar. Det hade inte varit något om dom själva träna, men att stå och bara glo eller klänga på killen. Snälla, ge han lite andrum!

Jag ser tiden på gymmet som min egna tid. Självklart jag kan träna med kompisar, men jag gör det för min egna skull, inte skulle jag vilja ha någon hängandes efter mig. Det blir bara frustrerande till slut, eller?

Det roliga är att en kille skulle sällan göra det för oss tjejer, det är vi tjejer som är så mesiga. Så tjejer, jag vet att ni gillar era killar, men låt dem ha sin träning ifred om du inte gillart själv!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0