ginatricots alla jeansleggins

Överby var det som gällde idag.  Dock hade jag inga pengar, men tur att man har ett sparkonto i nödsituationer som dessa. ;) Kände ett sådant sug efter lite shopping. :) Och jag fick även med mig mamma. Hon fick köpt sig en massa, bara så typiskt att vi inte längre samma storlek. :( Jag försöker envist få henne att gå ner i storlekar så att jag även kan få använda dem där snygga plaggen hon köper. Lyckades få henne att gå ner till stl. S på en stor kofta, lär sitta som ett tält.. men men :)

För min del blev det ännu några par av Gina Tricots jeansleggins. Ett par svarta och ett par gråa slitna. Jag har alltid haft problem med att hitta jeans som sitter sådär snyggt och slimmat. Så jag tackar gud för jeansleggins! Jag har nästan alla från Gina Tricot tror jag, dom är så billiga, finns i alla dessa läckra färger och sitter gudomligt! Jag lever i mina! ;D Jag har bara ett eller två par riktiga jeans, och dem använder jag aldrig. 



Sen blev det en svart tröja med ojämn skurning nertill, har dratt mig från att köpa någon eftersom alla går med dom. Men om man snyggar till det med ett midjeskärp ska det nog allt gå vägen. ;)



Och för ovanlighetens skull kan jag tillägga att jag även fick köpt mig lite underkläder också. Nu får jag sluta att lägga ner mer pengar på det. För vad är det för mening? Det är ju inte så att alla ser hur fina dom är, inte heller har man någon som uppskattar dom! ;P hehe

Nu ska jag iväg till middag hos Björns syster och hennes familj, sen blir det nog en sväng-om i gymmet ikväll också om jag ska kunna få äta ur min godispåse på 1,4 kilo haha :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0