INVIGNING AV SPORTLIFE CITY PÅ LÖRDAG

Sitter hemma sjuk. Försöker kurera mig så gott det går så att jag kommer i form innan lördagens invigning av Sportlife i City. Jag tvingar i mig varmt vatten med skivor av ingefära i. Men fy vad äckligt det är, smakar barrskog!
 
Bygger på mitt indoorwalking pass som jag ska ha 10.30 på lördag, hade först tänkt att ha en sneakpeek på höstens pass, men jag kände att det skulle va allt för tråkigt, eftersom jag kommer köra det passet halva hösten hinner jag troligen få nog av det tillräckligt snabbt, så jag behöver väl ändå inte ha det på invigningen också? Så jag ska köra ett 30-minuters pass av låtar gjorda av min absoluta favorit bland kvinnliga artister! Blir ni nyfikna nu? ;) Kom och kör med mig vettja! Har varit svårt att få ner hennes låtar i ett pass på bara 30 minuter, om jag hade fått ner alla låtar jag velat hade det varit en hel timme om inte mer.. hehe
 
OK, SÅ TJEJER OCH KILLAR, I ALLA ÅLDRAR, MISSA INTE INVIGNINGEN AV SPORTLIFE I CITY NU PÅ LÖRDAG, 8/9!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0