ingen klädkammare, fel?

Igår var jag och Emil på lägenhetsvisning. Jag var lite negativ först, hitta bara en massa fel på den. Det berodde nog till största del på att det inte fanns någon klädkammare. Det fanns typ tusen garderober istället, men dem var sådana man inte kan byta ut. Blää! Efter att jag och Emil satt hela kvällen igår och disskuterade lägenhetens fördelar och nackdelar kom vi till slut fram till att den kanske är värd att satsa på trots allt, den har ju diskmaskin!!! ;D Och den har ett större badrum med spottar till lampor, badkar (till mig som älskar att bada), snyggt kaklat kök med stor kyl och frys. Och så var det en etagevåning med sluttande tak, stor och rymlig hall. Låter den inte bra?
.
Nu ska jag kila iväg till skolan, ska först ta svängen förbi biblioteket, ska skaffa mig mitt första lånekort, behöver lite böcker till C-uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0