Valborg i Lund!

Valborg firades i Lund hos Malin!! Med mig hade jag min vapendragare Åsa! :)


Åsa var riktigt på hugget, vi hann inte äns ta oss till Lund innan hon satte igång! ;)


Frukost i Stadsparken med över 1000 andra studenter! ;D




Trycket som rådde var obeskrivligt! :D Grrrrymt!


Här har vi Torbjörn efter en omgång med mig. :P Förlåt, var inte meningen att tröjan skulle gå itu!




Inväntar taxin hem, med kylväskan i största hugg! Dyrbar last! ;)

Hur ska jag beskriva helgen..?! Mycket festande. Men det blev samtidigt tidiga kvällar för mig pga mitt ständiga återkommande magont! Helgen kunde i princip inte blivit så mycket bättre! Gött avslut med race mot Affe och co. hem! Vi vann!! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Facebook på dem!

2011-05-02 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0