fredag den 13:de

Fredag den 13:de gick la ändå rätt bra.

Dagen började med min första körlektion 6:10. :P Jag och min körlärare Hans fick inte en bra start. Han började ifrågasätta varför jag skulle skaffa körkort för tung MC, och när jag svarade med att jag redan köpt en MC så svarade han förvånat; så du är verkligen säker på att du ska ha körkort!? Ja, varför annars har jag bokat körlektioner för 13 000?! För att jag tycker det är kul att slänga iväg pengar??? Men han tyckte iaf att vi skulle börja träna med en lätt MC. När jag klarade övning efter övning utan problem tänkte jag; IN YOUR FACE!!! Han blev förvånad över hur mycket jag redan kunde och skulle lägga om planeringen för de närmsta lektionerna, great! Så lektionen jag hade var inte direkt givande, men nu vet han hur mycket jag kan. :)

Sen var det grupparbete och jobb som flöt på riktigt bra.

På kvällen var det mys med tjejerna som kommit hem, Madde, Corny, Issa, Mickeys och Jennifer! Vi vandrade runt från Strandgatan till Oleary's, till Butlers och till Backstage. Efter ha druckit men ändå inte fixat en sovplats var jag lite köörd. Till slut lyckades jag.. så när jag vandrade från Mickeys som bor typ vid Intim pizzeria mötte jag en kille som sen vände och följde efter mig. Jag var helt själv på hela jävla fucking mörka gatan längs kanalen. Orden i mitt huvud var bara nej nej nej nej nej!!! Varför stannade jag inte hos Mickey, varför skulle jag envisas med att sova hos en annan som bor vid Älvhögsborg, aldrig att jag skulle lyckas komma ända dit innan han hunnit ikapp mig!! Jag tar fram min mobil och trycker ett nummer, som jag är redo att ringa om det händer något. I efterhand, kunde jag verkligen valt ett bättre nummer? För du skulle aldrig svarat, troligtvis skulle du haft sällskap, det är ju faktiskt fredag. Hopphopp, men på vägen fanns min bil iaf, så jag satte mig i den och körde hem. Dumt att köra onykter, men i detta fall tror jag det var för det bästa.

Nu ska jag fixa mig, dra till systemet för kvällens personalfest, och då ska vi inte heller glömma Kubbturneringen som hålls på gräsplätten bakom Stadshuset kl 12. Kom och kolla vettja om ni inte har annat för er, och se "På Ji" vinna hela skiten! Bästa laget bestående av Patte, Åsa, Josse och Issa! ;) See yaa folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0