Ullared med systrarna Joelsson




Crazy biatches on the road to.... ULLARED! ;D


Systrarna Joelsson! Gud vad glad jag är över att jag och Issa lyckades para ihop våra syskon! Vickan är den bästa tjejen för min bror! :)




Issa kunde knappt bärga sig! Här har vi tösen på språng! ;D


Systrarna köpte mycket grejer till hästen, medan jag och andra sidan köpte mycket annat strunt, skitsaker rätt ut sagt som jag egentligen inte behöver! Ullared är farligt för sådana som mig. Medan man gick runt där önskade man bara att man kunde få den där lägenheten NUUUU! För det fanns så mycket fin inredning! :)


Som plockat ur "Snygg, Sexig & Singel"!! ;) Men det är faktiskt så att hon letar efter en pommes som jag tappat, Björn skulle döda mig om jag hada spillt något i hans bil!


Så detta blev då resultatet av några timmar på Ullared!
Högtalare till datan 299;-
Dataväska 69;-
Sockerskål i glas (till alla mina ringar) 9;-
Godisskål Mitt & Ditt 59;-
Skruvmejselsätt i rosa 59;-
Sololja, solkräm och Aftersun 59;-/st
Högtalare till Iphonen 149;-
Picknick-korg 69;-
Sportstrumpor 25;-/2-pack
Grillhink 119;-


Kommentarer
Postat av: Issa

Blev lite förvånad när jag såg Wickan på bilderna!! Trodde inte det var nån i baksätet..!! ;)

2011-05-11 @ 09:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0