tog kål på mig

Plugget är klart för dagen. Har till och med hunnit en "lugn" tur på gymmet. Detta tog kål på mig, så mycket har jag inte gjort på jag vet inte hur länge, så jag fick ta en liten sovstund på 2 timmar efter.

Men nu är jag redo för nya äventyr efter en lång dusch och fix. Ska hämta upp ett H&M-paket! :) Efter det ska jag hämta upp Åsa och åka upp till Överby och möta upp Issa. Jag gör ett nytt försök efter att nästan ha tuppat av på GinaTricot i tisdags! :P Efter det ska vi till BS och ta den traditionella tacobuffén! :) Äntligen ska jag få äta riktig mat, dropp de senaste dagarna har inte varit någon hitt! :/

 
På mig har jag min nyinköpta byxdress från H&M. Eller ja, ny är den inte då jag köpte den sist gång jag var i Bryssel. Men lappen satt kvar, så det är premiär! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0