sommarlov!

Jaja, man kan inte vara bitter hela sitt liv, jag får lösa det där med lacken någon dag snart. Lite dumt att det sitter på förarsidan bara, så jag tvingas se det så fort jag stiger in- och ur bilen!! Idag hade vi vår slutliga opponering! Så ja, nu har jag lov!!! Lov och lov vet jag inte om man kan kalla det. Har bara jobbet att fokusera på iaf, det är semester för mig! :) hehe Jag, Åsa och Josse firade det med en lunch på Strandgatans uteservering. :)





På vägen till banken stötte jag på Erika, vi har inte pratat på evigheter. Allt vi hann prata om de 45 minuter vi stod var pojkar. Så vi bokade redan en snackis på tisdag! Vi har mycket att ta igen!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0